دانلود اینستاگرام instagram برای کامپیوتر exe فرمت
کامپیوتر دانلود
دانلود رایگان نرم افزار های کامپیوتر pc و سیستم عامل ویندوز(8 7 xp vista 98)دانلود بازی های کم حجم(استراتژیک اکشن ماشینی مسابقه ای جنگی ترسناک فوتبال فلش فکری) واتس اپ وایبر اینستاگرام لاین تانگو بی تالک 2015 2016 2014 دانلود نرم افزار و بازی به صورت رایگان دانلود برنامه کامپیوتر دانلود رایگان free doenload ویندوز 7 هفت seven ویندوز 8 هشت windoows xp ویندوز ایکس پی دانلود ورژن جدید نسخه جدید اخرین ورژن و نسخه برای کامپیوتر جدیدترین

دانلود اینستاگرام instagram برای کامپیوتر ویندوز 7 8 10

دانلود اینستاگرام instagram برای کامپیوتر ویندوز 7 8 10

دانلود اینستاگرام instagram برای کامپیوتر ویندوز 7 8 10

دانلود اینستاگرام instagram برای کامپیوتر ویندوز 7 8 10 : در این مطلب اخرین ورژن نرم افزار اینستاگرام را برای کامپیوتر آماده دانلود کرده ایم. شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۱۳۰ ملیون کاربر و بیش از ۲۰۰ ملیون دانلود در گوگل پلی یکی از بزرگترین و بهترین شبکه های اجتماعی در دنیا است . در اینستاگرام همانند سایر شبکه های اجتماعی شما قادر به اشتراک گذاری عکس ها و در نسخه های جدید قادر به گزاشتن فیلم های خود هستید . در instagram شما قادر هستید برروی عکس ها و فیلم های خود از افکت های بسیار زیبا و جذابی استفاده کنید . توجه داشته باشید که اگر می خواهید در این شبکه ی اجتماعی عضو شوید فقط باید از داخل برنامه به ثبت نام بپردازید و با کامپیوتر های شخصی نمی توانید ثبت نام کنید و فقط می توانید به حساب کاربری خود بروید .
Instagram یک نرم افزار ساده برای گرفتن عکس و به اشتراک گذاری آن است. گرفتن عکس یا ویدیو از خودتان یا اطراف و به اشتراک گذاری آن برای دوستان و خانواده.
لحظات و اتفاقات جهان را که توسط دیگران ثبت و اشتراک گذاری شده ببینید، عکس های جدید عکاسان، ورزشکاران و افراد مشهور را ببینید. با هر بار بازکردن برنامه عکس ها و ویدیوهای جدیدی از طرف دوستان و یا خانواده را ببینید به علاوه لحظات نفس گیر اشتراک گذاری شده توسط افراد در سراسر جهان را مشاهده کنید.
نرم افزار Instagram را می توان جز محبوب ترین و بهترین نرم افزارهای ویرایش و ارسال عکس های اندروید دانست. این نرم افزار، نرم افزار رسمی شبکه اجتماعی اینستاگرام است. لازم به ذکر است که اینستاگرام چندی پیش توسط گوگل خریداری گردید.شما در این نرم افزار میتوانید از خود ویدیو یا عکس بگیرید و با قرار دادن افکت های زیبا آن را با دوستان به اشتراک بگذارید. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به اشتراک گذاری آسان ویدیو و عکس، اضافه کردن افکت های زیبا به عکس، امکان نظر دادن دوستان در مورد عکس ها و … اشاره کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : شنبه 2 مرداد 1395برچسب:,
ارسال توسط parham
آخرین مطالب